piątek, 19 czerwca 2009

Kupujcie puki sa :)...


...darmowe fioletowe okularki ;D tylko jest jedne pytanie: czemu identyczne okulary, tylko czarnego koloru kosztuja 5sd?

czwartek, 18 czerwca 2009

Nowe spoilery ;)

Nowe wlosy + darmowka :D



W starplazie pokazala sie darmowa sukienka ktora wydaje sie zrobiona przez jakiegos urzytkownika w star design (kto wie...)

Pokazaly sie rowniez jakies sukienki (w stylu mojej babci) z okazji jakiegos swieta w norwegi

A teraz pokaze wam nowe fryzurki ;D (niektore sa ladne a inne ochyda xP)

środa, 17 czerwca 2009

a jednak sie mylilam ....

... poniewaz to ze ciuchy w Starplaza Archive stracily sie , owszem pokazaly sie nowe ciuchy (i sa piekne ), ale to byla tylko pomylka poniewaz dzisiaj znowu sie pojawily ;)

Czy ten stardoll nigdy sie niezmieni?? :/


Poniewaz dzisiaj w rankingu "najlepsza scenaria" az 3 miejsca zajmuje ta sama osoba!

wtorek, 16 czerwca 2009

nowe ciuchy o okulary :D


wedlug mnie super

Napewno nie dla nas...


... poniewaz we Fracji trawa konkurs w ktorym trzeba ubrac Miley Cyrus 3. Kto wygra dostanie ogromna sume stardolarow. Wiec napewno wszyskie te worki i pudla beda trzymac nagrody dla zwyciescy. szkoda :(

Pomylka czy nowa kolekcja w Starplaza Archive?


Dzisiaj rozgladajac sie za ciuchami zauwazylm ze w sklepie Starplaza Archive druga strona ubran kmompletnie znikla, zostaly tylko manekiny. Takze dzisiaj w starplazie w nowosciach pojawily sie "nowe" ciuchy podpisane Starplaza Achive. Mam nadzieje ze bedzie naprawde nowa kolekcja.
I jeszcze cos: ciuchy z Starplaza Archive maja nowa metke ;)

poniedziałek, 15 czerwca 2009

czwartek, 11 czerwca 2009

spoilerek :)

juz sie wyjasnilo

W przednim poscie pisalam o tej wodzie ktora sie rusza. Tak naprawde ona nie jest w sprzedazy tylko trzeba napisac haiku (krotki wiersz ktory sklada sie z 15 sylab) czyli trzeba brac udzial w festiwalu ''I oto woda zagrala'', a wtedy dostanie sie ta wode za darmo :)

Ruszajaca sie woda ;)

Dzisiaj w spoilerach pokazalo sie moze, ale nie zwykle, tylko takie co sie rusza ;)

wtorek, 9 czerwca 2009

Torba Gucci..

musze ja miec za wszelka cene!

niedziela, 7 czerwca 2009

Hot buys: Pomylka?


Dzisiaj rano w starplazie zauwazylam Zegarek HotBuys za 2$!!! Lepiej pospieszcie sie bo puzniej admin moze zminic cene!

Nowo-Stara czy Staro-nowa...

... no wlasnie w tym jest problem, starsi urzytkownicy napewno przypominaja sobie te scenarie ktore pokazuja sie rok w rok, rok po roku. No wlasnie! Co roku pokazuja sie te same scenarie! Np. wczoraj pokazala sie "nowa" scenaria ktora pokazuje sie juz od 2 lat na stardolu.

Szczesciara?!? :/


Juz nieraz przydazylo mi sie zobaczyc darmowe ciuchy DKNY w niektorych apartamentach. Niewiem czy to jakas pomylka lub moze chakerzy lub poprostu znowu jakas pomylka admina ale musze sie dowiedziec czegos na ten temat.

sobota, 6 czerwca 2009

Nowe ciuchy w Starplaza Archive

Nareszcie, po prawie calym miesiacu pojawily sie nowe ciuchy w Starplaza Archive ; jest tylko jeden minus: SA DLA CHLOPAKOW. Ale za to pojawily sie tez nowe super okulary ;)

piątek, 5 czerwca 2009

Nowa lalka dla Superstar

Pomulka?!?! :/

Napewno dzisiaj wszystkim przyszla wiadomosc o darmowej bluzce za doladowanie.
A przeciez moza dostac ja za darmo nawet jesli sie niedoladuje konto. Jak?!?!
Wystarczy pujsc do wyszukiwarki w starplazie, kliknac na sklep voile i mozecie znalesc ja za darmo na 8 stronie; tylko jest jeden minus.... JEST TYLKO DLA SUPERSTAR!!

Oto jest wiadomosc ktora dzisiaj dostalysmy:























A oto jest TA SAMA bluzka ZA DARMO w starplazie. Ale pamietajcie mozecie ja znalesc tylko w wyszukarce: wystarczy wybrac sklep voile i sukienka znajduje sie na 8 stronie.

środa, 3 czerwca 2009

Nareszcie nowe spoilery!

Niewiem jak wam ale mnie sie bardzo podobaja!




wtorek, 2 czerwca 2009

Nareszcie sie cos ruszylo


Alleluja, nareszcie stardoll ruszyl, nawet jesli pokazalo sie tylko 6 zeczy w starplazie, ale zawsze cos ;) . I przynajmniej sa prawie wszystkie dla nie superstar!

poniedziałek, 1 czerwca 2009

Ale nudy

Zgadzam sie z harajukugirlpl, od tygodnia juz sie na stardolu nic niedzieje i niema juz bardzo dlugo nowych spoilerow, ciuchow i mebli.Wyszly tylko nowe hb. Na stardolu zrobila sie bardzo wielka nuda a przeciez my jestesmy na stardolu zeby dobrze sie bawic co nie?!?!?!

Oto ja

Oto moj pierwszy post i troche o mnie :
mam na imie Monika a na stardoll hillary_349. na stardollu gram prawie dwa lata i dlatego postanowilam pisac o nim; o pomylkach ciuchach (beda spoilery) itp...
Na stardollu nie jestem slawna jak gabisia ale odwiedza mnie masa ludzi ;)